Radno vreme Pon-Pet 09-17h, Sub 09-15h

+381606582228 dolonateam@gmail.com

Uslovi korišćenja


Uslovima korišćenja su određena pravila koja korisnicima (u daljem tekstu Kupcima) omogućavaju kupovinu proizvoda iz ponude dolonateam.rs. Prilikom registrovanja svaki Kupac treba da se upozna sa Uslovima korišćenja, te se smatra da je prihvatanjem istih upoznat sa njihovim sadržajem.

UPOTREBA SAJTA

Sav sadržaj i informacije na sajtu su pravo i svojina firme Dolona Team doo, te svaka neovlašćena upotreba i zloupotreba se smatra prekršajem u skladu sa zakonskim odredbama o intelektualnoj svojini.

Sadržaj i informacije se mogu pregledati, kopirati ili preuzeti isključivo u lične svrhe, nekomercijane i informativne svrhe. Sardžaj ovog sajta se ne može menjati, reprodukovati, izvoditi ili distribuirati na bilo koji način u javne ili komercionalne svrhe.

Svaka upotreba sajta, bez prethodne pismene saglasnost firme Dolona Team doo, koja nije u skladu sa Uslovima korišćenja je strogo zabranjena.

Dolona Team doo zadržava pravo da ukloni sa sajta svaki sadržaj koji je neprimeren, lažan, vulgaran, predstavlja klevetu ili je uvredljiv bez prethodnog upozorenja korisnika.

Zabranjeno je svako lažno predstavljanje ili objavljivanje podataka vezanih za sajt i osoba vezanih za isti.

Zabranjeno je postavljanje virusa ili bilo kojih drugih komjuterskih programa, kodova koja imaju za cilj da oštete ili onemoguće rad/upotrebu sajta.

Dolona Team doo ima pravo ( ali ne i obavezu) da pregleda njemu dostavljeni sadržaj, da istom dozvoli, izmeni ili odbije postavljanje na sajt. Dostavljeni sadržaj može biti dostupan trećem licu radi održavanja, zaštite ili usklađivanja rada sajta  sa zakonskim propisima.

Dolona Team doo i kompanije sa kojima je u vezi nemaju kontolu nad radom trećih lica, niti su odgovorne za eventualnu štetu ili zloupotrebu od strane istih.

Sajt može sadržati linkove koji upućuju korisnike na druge sajtove, koje Dolona Team doo ne kontroliše i za čiji sadržaj i politiku zaštite privatnosti ne odgovara, te se odriče bilo kakve odgovornosti vezano za  eventualno nastalu štetu ili zloupotrebu istih.

PRIVATNOST PODATAKA

Za uspešno kreiranje i realizovanje porudžbine potrebni su nam određeni podaci Kupca i to: ime i prezime, puna adresa, e-mail adresa i kontakt telefon. Ovi podaci nam omogućuju da se željena roba isporuči , odnosno da Kupca možemo kontaktirati vezano za bilo kakve izmene statusa porudžbine. Dolona Team doo se obavezuje da će čuvati privatnost svih Kupaca. Neophodne i osnovne podatke o Kupcima, kao i podatke vezane za poslovanje i informisanje Kupaca prikupljamo i čuvamo u skladu sa dobrim poslovnih običajima, sve u cilju pružanja kvalitetne usluge, a uz saglasnost Kupca. Korišćenje sajta podrazumeva slanje e-maila/sms poruka, administrativne prirode u vezi sa kreiranjem, eventualnom izmenom ili isporukom porudžbine, dok se Kupci prilikom registrovanja mogu opredeliti i za primanje komercijalnih poruka. Svoju saglasnost prijema komercijalnih obaveštenja mogu u bilo kom trenutno povući.

Svi podaci Kupaca se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima Dolona Team doo kojima su isti neophodni za obavljanje posla, koji su odgovorni za poštovanje načela o zaštiti privatnosti. Prilikom registrovanja Kupac se slaže da njegove podatke vezane za adresu i kontakt telefon koristi kurirska služba, radi komunikacije sa Kupcem u vezi isporuke željene robe.

Lični podaci Kupca neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe ukoliko Kupac nije dao saglasnost za to. Ukoliko Kupac želi da povuče svoju saglasnost za upotrebu gore navedenih podataka potrebno je da nas kontaktira na mail office@dolonateam.rs.

Sve sadržaje koje Kupac postavi na sajt u vidu predloga ili komentara ne smatraju se poverljivim i ne podležu zaštiti.

Kupac snosi odgovornost za tačnost objavljenih podataka, te se isti mogu ukloniti ukoliko smatramo da su nepotpuni, netačni ili neistiniti. Za svaki netačan, nepotpun ili neistinit podatak koji Kupac daje, Kupac se smatra odgovornim, kao i za štetu nastalu kao posledica istih.

Prihvatanjem Uslova korišćenja saglasni ste da Vam Dolona Team doo može sprečiti pristup i korišćenje sajta, po svom nahođenju, u bilo koje vreme i iz bilo kojeg razloga, bez prethodnog upozorenja. Takođe ste saglasni da firma Dolona Team doo i firme povezane sa njom, nisu odgovorne prema Vama ili trećim licima zbog sprečavanja pristupa i korišćenja sajta.

REGISTRACIJA I NARUČIVANJE

Prilikom registracije potrebno je da navedete ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon. Za tačnost i ispravnost podataka Kupac snosi odgovornost.

Registracijom Kupac potvrđuje tačnost i popunjenost navedenih podataka, da je upoznat sa Uslovima korišćenja Dolona Team doo online prodavnice, kao i da je saglasan da Dolona Team doo, u skladu sa zakonskim propisima, obrađuje lične podatke Kupca navedene u porudžbini, za potrebe vlastitih evidencija, kao i za potrebe trećih lica (kurirska služba) u cilju obavljanja usluge isporuke, zaštite drugih korisnika sajta ili sprečavanja eventualnih zloupotreba.

Lozinku koju Kupac koristi za pristup sajtu je dužan da sve vreme čuva i ne otkriva trećim licima, u suprotnom odavanje lozinke čini na sopstvenu odgovornost i preuzima svu odgovornost prema oštećenima za štetu nastalu takvim korišćenjem naloga.

Registrovani Kupac prilikom prijave može videti svoje porudžbine, pratiti stanje istih, obeležavati omiljene artikle. Porudžbine koje se obave klikom na korpu su finalne i neopozive.

Dolona Team doo zadržava pravo da uskrati poručivanje bilo kom Kupcu online prodavnice bez obaveštenja ili upozorenja.

U slučaju da se utvrdi greška u ceni izabranog artikla nakon poručivanja, prodavac će Kupca obavestiti o nastaloj situaciji i omogućiti Kupcu da odabere da naruči proizvod po ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od svoje porudžbenice.

Fotografije koje se koriste na sajtu su informativnog karaktera i mogu se razlikovati od ambalaže proizvoda u stvarnosti. Dolona Team doo se odriče odgovornosti zbog odstupanja u izgledu ambalaže proizvoda, s obzirom da većinu fotografija dostavljaju dobavljači odnosno da se vremenom ambalaža artikla promeni u samoj proizvodnji.

Ukoliko postoje nejasnoće ili nepravilnosti u vezi podataka Kupca ili narudžbenice, prodavac može kontaktirati Kupca putem e-maila ili telefonom, kako bi otklonili nedoumice. Prodavac zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene artikle, isporuči samo one koje ima na stanju, uz prethodno obaveštavanje Kupca o nastaloj situaciji. Usled tehničke greške prodavac može, uz obaveštavanje Kupca, otkazati celu porudžbinu. Svaka promena statusa porudžbine biće poslata Kupcu na e-mail ili kontakt telefon koje je Kupac ostavio prilikom registracije.

Dolona Team d.o.o. je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. 
Dolona Team d.o.o je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. 
Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. 
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Dolona Team d.o.o.. 
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. 
U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. 
Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. 
Dolona Team d.o.o. će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

CENE

Cene proizvoda na sajtu su izražene u dinarima i uključuju PDV. Cene su podložne promenama, o kojima će prodavac obavestiti Kupca ukoliko dođe do promene nakon poručivanja, a pre otpremanja robe.

Cene proizvoda ne sadrže troškove dostave. Troškovi dostave padaju na teret Kupca za narudžbine do 7.000 din, a za narudžbine preko 7.000 din dostavu plaća Dolona Team doo.

PLAĆANJE

Prilikom završetka porudžbine vršite odabir plaćanja, a  to je pouzećem, odnosno Kupac je u obavezi da izvrši plaćanje prilikom isporuke robe od strane kurirske službe kuriru na licu mesta.

Ukoliko ste odabrali plaćanje pouzećem, prebacujete se na korak gde završavate i potvrđujete kupovinu. Kod odabira plaćanja platnim karticama, bićete preusmereni na stranicu gde ćete moći da odaberete od kartica koje su podržavane od strane banke i linkova do banke sa detaljnim objašnjenjem u vezi servisa platnih kartica. Preusmeravanjem na sigurni adapter banke ostavljate neophodne podatke i nakon uspešne autorizacije možete da završite porudžbinu.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

ISPORUKA

Dolona Team doo ima zaključen ugovor sa kurirskom službom D-Express i Bex Express, koja vrši isporuku robe na teritoriji Republike Srbije. Nakon potvrde narudžbine Kupca, prodavac javlja kurirskoj službi potrebu isporuke. 

Sve porudžbine koje se prime u toku dana do 12h se šalju istog dana a sve porudžbine primljene posle 12h se šalju sledećeg dana. Ukoliko se poručivanje robe vrši vikendom, državnim praznicima ili neki drugi neradnim danima, isporuka robe se vrši prvi sledeći radni dan.

Za sve isporuke ispod 7.000 din plaća se poštarina po našim ugovorenim cenama sa brzom poštom.

Dolona Team doo zadržava pravo da ograniči isporuku određenim licima ( u slučaju sumnje u ispravnost podataka korisnika, neovlašćenog korišćenja naloga od strane trećih lica, porudžbine velikog broja artikala i sličnih zloupotreba) odnosno na određene teritorije Republike Srbije ( nepristupačna ruralna mesta gde kurirska služba ne može isporučiti robu odnosno u inostranstvo).

REKLAMACIJE I ODUSTAJANJE

Kupac ima pravo na prigovor odnosno reklamaciju ,u skladu sa zakonskim propisima, prodavcu za fizička oštećenja robe u roku od 8 dana od dana preuzimanja robe, u suprotnom se smatra da je preuzeo robu u ispravnom stanju. Kupac obaveštava prodavca putem maila office@dolonateam.rs, u kojem je u obavezi da navede broj porudžbine i broj fiskalnog računa po kojem je plaćanje izvršeno. Prodavac će u Zakonom definisanom roku dostaviti Kupcu na e-mail koji je ostavio kao kontakt reklamacioni list i obavestiti o daljem postupku po pitanju reklamacije.

Ukoliko Kupac želi da odustane/zameni kupljeni artikal dužan je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, vrati prodavcu robu o svom trošku. Nakon isteka ovog roka nije moguće vratiti robu. Samo neoštećena roba i u originalnoj ambalaži može da podlegne povratu, uz priloženi fiskalni isečak odnosno dokaz o kupovini.

Ukoliko Kupac prilikom isporuke primeti da je pošiljka oštećena ( fizička oštećenja na kutiji) ili da je zaštitna traka oštećena, Kupac nije dužan da preuzme takav paket. O takvoj situaciji najbolje da nas Kupac bez odlaganja obavesti na kontakt telefon 060/658-2228, kao što će isto učiniti i brza pošta.

ZAKON I NADLEŽNOSTI

Upotreba ovog sajta i uslovi korišćenja podležu zakonima Republike Srbije, u slučaju spora nadležan je sud u Beogradu.

PROMENE USLOVA KORIŠĆENJA I SAJTA

Dolona Team doo zadržava pravo da bez prethodne najave izmeni ili dopuni Uslove koriščenja promenom na sajtu, koja je za korisnike obavezujuća i smatra se obavezujućom prilikom prihvatanja.

Dolona Team doo zadržava pravo da u bilo koje vreme, bez prethodnog upozorenje izmeni ili ukine, delimično ili u celini sajt, odnosno da ograniči dostupnost sajta određenim licima odnosno geografskim područjima. Dolona Team doo kao ni kompanije u vezi sa njom nisu odgovorne vezane za ove izmene i daljim korišćenjem ovog sajta značiće da prihvatate ove promene.

Dolona Team doo se trudi da svaka informacija, podatak na sajtu bude tačna i ažurna, ali ne prihvata odgovornost, niti daje garancije da one i jesu, ne snosi odgovornost niti bilo kakve posledice, direktne ili indirektne, koje proističu iz pretpostavke korisnika da su informacije/podaci zaista tačni u prezentaciji sajta. Ukoliko kupac primeti bilo kakve nepravilnosti u radu sajta, može kontaktirati na office@dolonateam.rs kako bi se iste što pre ispravile/uklonile.

Ove izmene nastale su na dan 01.09.2022.godine i smatra se da je Kupac prihvatanjem Uslova korišćenja upoznat i saglasan sa istim.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog: • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac; • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca; • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku; • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Saobraznost / Garancije / Reklamacije

Dolona Team d.o.o. je u obavezi da pri isporuci dostavi fiskalni račun,obrazac o saobraznosti -ukoliko je potrebno,ili garnantni list za proizvode za koje je to zakonom predviđeno.                                                                                                         

Da bi se ostvarilo pravo na garanciju neophodno je pri predaji artikala na servis, uz neispravan artikal priložiti svu dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, original garantni list I original ili kopiju fiskalnog računa kojim se potvrđuje kupovina. Uz to je poželjno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane servisera kompanije ovlašćenih servisera proizvođača. Opis kvara, serijski broj, naziv artikla, proizvođač artikla, oznaka modela itd. unose se u za to predviđen obrazac o prijemu na servis. Dolona Team d.o.o. se obavezuje da Vam obezbedi ovaj obrazac i popuni isti prilikom prijema artikla na servis.Jedan primerak reversa zadržavamo mi a drugi zadržava kupac prilikom predaje proizvoda na servis. Kupac je dužan da prilikom preuzmanja proizvoda sa reklamacije donese i preda obrazac našem odgovornom licu u servisu ili maloprodajnom objektu, u suprotnom KUPAC NEĆE MOĆI DA PREUZME PROIZVOD SA SERVISA.

Zamena delova pre provere dokumentacije i navedenih nedostataka nije moguća.

Proizvodi koji se šalju na servis poštom ili paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovani u kartonsku ambalažu. Svi proizvodi koji su na ovaj način nama dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja kako ambalaže tako i samog proizvoda u toku transporta neće biti preuzeti od strane Dolona Team d.o.o. već će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku uz momentalnu najavu onoga sto se dogodilo. Dolona Team d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalže koji nastanu u toku transporta na ili sa adrese kupca.

Saobraznost ili garancija ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom.

U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za rukovanje kao i korišćenje uređaja u nepredviđenim uslovima i prostorima.

Pravo na garanciju kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja uređaja kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane proizvođača..

U slučaju da servis Proizvođača utvrdi da je proizvod koji je poslat na reklamaciju ispravan,biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku servisa. Proizvod će se isporučiti na adresu kupca tek nakon što kupac uplati na naš tekući račun sve nastale troškove.

Prava i obaveze potrošača

Potrošač ima pravo da kod prodaje robe na daljinu, vrši kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe,ima pravo na bezbednost; pravo na pravnu sigurnost i zaštitu, pravo na obaveštenost – raspolaganje tačnim podacima koji su neophodni za razuman izbor ponuđene robe; pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima.

Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima.

Da bi ostvario pravo na reklamaciju potrošač je obavezan da dostavi račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini.

Potrošač nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti, upisan serijski broj na garanciji ako postoji mesto za to) da je proizvod kupljen na sajtu www.dolonateam.rs.

Potrošač ima pravo da od trgovca dobije tačne, potpune i jasne informacije o osnovnim obeležjima robe, poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izjavljivanja reklamacije trgovcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na

ostvarivanje prava potrošaća po osnovu nesaobraznosti robe, kao i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 13 Zakona o zaštiti potrošača i propisima koji uredjuju trgovinu.

Obaveza trgovca je da potrošaču za kupljenu robu izda račun sa svim propisanim elementima.